Klikkauksesta ensimmäiseen vastaanottoon

Viime viikon keskiviikkona Vantaan sähköisten asiointipalveluiden demossa keskityttiin esittelemään äitiysneuvolan yhteydenottopyynnön toiminnallisuudet. Tämän jälkeen työstetään vielä viimeiset ulkoasukorjaukset ennen pilottipalveluiden julkaisua.

Olemme aiemmin kuvanneet äitiysneuvolan yhteydenottopyyntöprosessin asiakkaan kannalta. Nyt esitämme yksinkertaisen grafiikan avulla kuinka odottavan äidin kiinnitys neuvolan asiakkaaksi tapahtuu henkilökunnan näkövinkkelistä. Kun asiakas lähettää esitiedot ennen ensimmäisen ajan varaamista, pystyy terveydenhoitaja myös perehtymään paremmin asiakkaan tilanteeseen ennen ensimmäistä tapaamista.

Tulevalle äidille tämä kaikki esiintyy jouhevana asiointina.

omavantaa-neuvolan-yhtotto

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

w

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s