Ota yhteyttä sähköisesti

sahkoinen-yhteydenottokanava

Uusi sähköinen yhteydenottokanava mahdollistaa monipuolisemman asiakaspalvelun, turvallisesti!

Syksyn ja talven aikana on otettu käyttöön uusi sähköinen yhteydenottokanava asiakkaan ja Vantaan kaupungin välillä. Uuden yhteydenottokanavan avulla asiakkaan on mahdollista asioida sähköisesti missä ja milloin vain, virastoajan jälkeenkin. Sähköpostitse salaisia tai arkaluontoisia asioita ei voi hoitaa, joten uusi suojattu yhteydenottokanava mahdollistaa sähköisen asioinnin sellaisissakin palveluissa, joissa se ei ole ollut aiemmin mahdollista sekä tarvittavien liitteiden lisäämisen viestiin.

Suojattu viestinvälitys on otettu käyttöön ensimmäisenä vanhus- ja vammaispalveluiden sekä sairaalapalveluiden asiakasmaksuihin liittyvässä viestinnässä. Palvelu on laajentunut koskemaan myös perheneuvolan palveluneuvontaa ja perhekoutseja, lisäksi tammikuun alusta asiakas voi olla yhteydessä sosiaaliseen luototukseen sähköisesti ja lähettää tarvittavat laskelmat excel-taulukkoon kirjattuna. Vuoden alkupuolella palvelu laajentuu koskemaan myös riita- ja rikosasioiden sovittelua. Pilottipalveluissa yhteydenotot tapahtuvat Vantaan verkkosivujen kautta, kyseisen palvelun sivulta. Oma Vantaa -palveluportaalin laajentuessa, yhteydenottokanava integroidaan osaksi palvelukokonaisuutta. Ensimmäiset asiakkaat ovat jo löytäneet uuden palvelun, ja se on käytännössä todettu toimivaksi tavaksi palvella asiakasta.

 

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s