Vantaa kehittää digitaalisia palveluita

Vantaan kaupunki kehittää kuntalaisille digitaalisia palveluita, joita asiakas voi käyttää ajasta ja paikasta riippumatta. Palveluita suunnitellaan kokonaisvaltaisesti asiakkaan tarpeita kuunnellen. Asiakkaan palvelupolkua luodessa pohditaankin, mitkä asiat voi tehdä sähköisesti ja missä vaiheessa puhelin tai henkilökohtainen tapaaminen on parempi vaihtoehto.

Tavoitteenamme on luoda kuntalaisen arkea helpottavia, nykyaikaisia palveluita. Palveluiden tulee olla helposti saatavilla ja niiden tulee vastata kuluttajan vaatimuksiin. Näin ollen palveluiden suunnittelussa mobiilius on entistä vahvemmin läsnä. Tavoitteena on, että Vantaan kaupungin tarjoamat palvelut ovat konkreettisesti asiakkaan taskussa. Palveluita suunnitellessamme haastamme myös omat prosessimme. Kyseenalaistamalla nykyiset toimintamallit, pyrimme luomaan palveluita, joissa asiointi on helppoa ja nopeaa.

Osallisuus on vahvasti läsnä kehitystyössä, mikä tarkoittaa sitä, että palveluita kehitetään yhdessä kuntalaisten sekä henkilökunnan kanssa. Haluamme saada mahdollisimman paljon ideoita ja kokemuksia heiltä, jotka palveluita käyttävät tai niitä tarjoavat. Erilaisia työpajoja ja kyselyitä on siis luvassa!

Onnistumisia, innokkuutta, yhdessä tekemistä sekä haasteiden kampittamista – palveluiden digitalisointi on kaikkea tätä. Samalla meillä kaikilla on mahdollisuus oppia jotakin uutta.

Mainokset

Yksi kommentti artikkeliin ”Vantaa kehittää digitaalisia palveluita

  1. Paluuviite: Aikaa säästämässä | DigiVantaa

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

w

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s